У зв’язку з актуальною безпековою ситуацією та з метою попередження протиправних посягань на осіб та об’єкти, щодо яких здійснюється державна охорона, громадянам, які мають доступ до режимної території «Урядовий квартал»,
необхідно оновити свої дані.
до 01.01.2025
Для цього просимо:
Надіслати на електронну пошту Управління info@do.gov.ua
лист (заяву) щодо допуску до режимної території «Урядового кварталу».
У заяві обов’язково зазначте номер мобільного телефону для зворотного зв’язку.
Перелік необхідних документів:
- Копії документів заявника (паспорт – усі сторінки, де є інформація).
- Копії документів інших осіб (паспорт – усі сторінки де є інформація) (у разі необхідності): близьких осіб, які спільно проживають із заявником, водія, осіб, які здійснюють догляд, працівників тощо.
- Копії документів, що підтверджують право власності або користування приміщенням (квартирою, будинком): наприклад, виписка з Реєстру, договір оренди тощо.
- Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (за умови необхідності проїзду).
Термін розгляду звернень: Приблизно 2 тижні.
Просимо віднестися до цього з розумінням.
У випадку виникнення питань, звертайтесь за номером гарячої лінії: +380 (63) 156 14 41
Увага!!!
З 01.02.2025 року набувають чинності оновлені списки.
Громадяни та організації, які не встигнуть подати необхідні документи у визначений термін, не будуть включені до оновлених списків!
Разом до перемоги!